فروش شومینه در شهر جدید اندیشه

fireplace-1
fireplace-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


یکی دیگر از شومینه های محبوب در بازار، شومینه های کنجی هستند که به نام شومینه سه گوش شناخته می شوند و همان طور که از نامشان نیز مشخص است. معمولا برای پُر کردن فضاهای گوشه ی خانه و اتاق مناسب هستند. یکی از اصلی ترین تفاوت هایی که در ساخت این نوع شومینه ها وجود دارد توجه به تقارن و نسبت ها است.. چرا که در گوشه ی خانه ساخته می شوند. هم چنین مصالح به کار رفته در این نوع شومینه ها باید سبک تر و ساده تر نیز باشد.

البته نباید فراموش کنیم که در کنار این مزایا، شومینه های هیزمی عیب و ایراداتی نیز دارند که یکی از اصلی ترین مشکلات این نوع شومینه ها این است. که نمی توان حرارت تولید شده را کنترل کرد. به همین خاطر مقدار اتلاف انرژی زیاد است.. در حقیقت شما نمی توانید بفهمید که چقدر نیاز به سوختن کنده های چوب دارید.

اگر بخواهیم یکی از جدیدترین وسایل گرمازا را نام ببریم، احتمالا باید نام شومینه الکلی را ببریم که اخیرا رواج زیادی در بازار این محصولات پیدا کرده است.. این نوع شومینه ها دودکش نمی خواهند چرا که دودی ایجاد نمی کنند. می توان شومینه های الکلی را در هر کجا از منزل نصب نمود و دردسر خاصی ندارند. همان طور که از نامشان نیز پیداست اصلی ترین سوخت این شومینه ها، الکل یا اتانول است.. البته باید اشاره کنیم که گرمایی که این نوع شومینه ها ایجاد می کنند چندان زیاد نیست و با شومینه های هیزمی نمی توان مقایسه کرد. اما برای گرم کردن محیط های کوچک میتوانند گزینه ی خوبی باشند.



( فروش ) های دیگر