مشاوره و اجرا شیشه خم در بومهن

curved glass-1
curved glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


در این مجموعه ضمن ارایه محصولات با کیفیت سعی می گردد تا یهترین خدمات به مشتریان عرضه گردد. تا ضمن ایجاد خاطره خوش از خرید، رضایت و اطمینان کافی نیز ایجاد شود. به همین منظور اگر پس از دریافت محصول مشکلی باشد و یا رضایت از سفارش خود نداشته باشید، امکان مرجوع آن وجود دارد.

می توانیم بگوییم که شیشه های خم همان شیشه های معمولی هستند که مجدداً گرم و شکل داده می شوند و بعد از شکل گرفتن در یک قاب فلزی قرار می گیرند تا شیشه به حالت مورد نظر در بیاید، شیشه های قرار گرفته در قاب فلزی بعد از سرد شدن به همان حالت قاب فلزی که مدنظر سازنده است. باقی می ماند. مهم ترین ویژگی شیشه های خمیده مسئله انحراف یا شکست نور است..معمولاً به خاطر زیبایی هایی که شیشه خم دارد از این نوع شیشه در نمای آسمان خراش ها و البته دیگر ساختمان ها است.فاده می شود. دیگر مورد است.فاده از این نوع شیشه ها است.فاده در ویترین مغازه ها است.. از شیشه خم معمولاً برای دکوراسیون داخلی مانند ویترین  درب حمام و فضاهای بسته و پنل های آسانسور و پارتیشن،میز و مبلمان شیشه ای و نرده و هندریل شیشه ای نیز است.فاده می شود.

دیوار و پارتیشن شیشه ای برای محل های مختلفی قابلیت است.فاده دارد. مثلا در خانه برای ایجاد اتاق می تواند انتخاب مناسبی باشد. در محیط های کاری برای جداسازی فضای کاری کارکنان است.فاده از شیشه خم گزینه زیبا و ایده آلی می باشد. برای رستوران ها و کافه ها نیز می تواند برای جدا کردن قسمت هایی از هم می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر