فروش شیشه خم در شرق تهران

curved glass-1
curved glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


شیشه منحنی به معماران و طراحان آزادی بیشتری در ایجاد نمای جذاب منحنی شکل می دهد که باعث زیبایی بصری ساختمان ها می شود. شیشه های خم این اجازه را می دهد تا منظره های شفافی در گوشه و کنار ساختمان مشاهده کرد. شیشه های خم می توانند به فرم اشکال است.وانه ای ساده تا شکل های پیچیده تر و سه بعدی تولید و طراحی شوند.

برای مثال، امروزه، با تشکر از دستاورد های جدید، طیف بزرگی از اندازه ها و ذخامت های شیشه را می توان گرما داد و خم کرد. در این میان یک دستگاه جدیدی اختراع شده که مشکلات بصری و نوری را در شیشه های تولید شده اختار میدهد که این مشکلی بود که از قدیم با آن سرکار داشته ایم. امروزه با تکنولوژی صحیح ، دستیابی به یک شیشه ای که کیفیت دیداری عالی داشته باشد، با هر تولید، دیگر سخت نیست.

منظور از میزهای تزیینی میزهایی هستند که در گوشه پذیرایی و یا کلینیک ها و&#; قرار می گیرند. روی این میزها می توان گل، قاب عکس، ظروف تزیینی و وسیله هایی از این دست قرار داد. است.فاده از میز شیشه خم برای این میزها موجب می شود تا اشیایی که روی آن قرار می گیرد نیز جلوه بسیار بیشتری داشته باشند. زیبایی و سادگی این میزهای شیشه ای فوق العاده می باشد و با هر سبک و نوع دکوراسیونی می تواند مورد است.فاده قرار بگیرد. علاوه بر این به زیبایی محیط اطراف خود نیز می افزایند.



( فروش ) های دیگر