فروش شیشه خم در شهر جدید اندیشه

curved glass-1
curved glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


همانگونه که گفتیم یکی از است.فاده های پر کاربرد شیشه خم در ساختمان ها و  آسمان خراش ها است.، دلیل این انتخاب توسط معماران و طراحان آزادی بیشتر و ایجاد نمای جذاب در ایده پردازی هایشان  است.، شیشه خم در مواردی مانند زیبایی بصری ساختمان،دیدن مناظر شفاف ،تاثیر بسزایی در نما دارد. همچنین به دلیل انعطاف پذیری و مقاومت بالای این شیشه ها میتوان از این شیشه ها اشکال متفاوتی ساخت و همین امر تاثیر بسزایی در نما دارد.

می‌توانیم بگوییم که شیشه های لمینت خم یکی از بهترین شیشه ها برای خم شدن هستند دلیل این امر ساخت شیشه لمینت خم از دو یا چند ورقه شیشه و لایه پی وی بی PVB است.، عمده ترین تفاوت شیشه لمینت با سکوریت تفاوت در برش خوردن این دو شیشه  است.، بر خلاف شیشه سکوریت شیشه های لمینت بعد از ساخته شدن نیز قابل برش خوردن هستند.

همانطور که گفته شد شیشه های خم در واقع همان شیشه هایی هستند که حالتی خمیده دارند. این شیشه ها از همان شیشه های تخت و صاف تولید می شوند و در طی تولید با است.فاده از ابزارهای گوناگون به این شکل درمی آیند. قطعا شما هم گنبدهای شیشه و یا آسانسورهای منحنی را برای یکبار هم که شده دیده اید. تمامی این ها به وسیله شیشه خم ساخته می شوند زیرا شیشه های معمولی در حالت عادی دارای شکنندگی هستند و نمی توانند فرم دلخواه را بگیرند.



( فروش ) های دیگر