مشاوره و اجرا شیشه خم در شهر ری

curved glass-1
curved glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و


برای ویترین مغازه ها و فروشگاه های مختلف است.فاده از شیشه خم می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. برای مغازه ها و فروشگاه های مختلف، ویترین اولین چیزی است. که توجه افراد را به خود جلب می کند. پس انتخاب زیبا و جذاب برای ویترین می تواند یکی از مهم ترین موارد باشد.

متداول ترین زاویه شیشه های خم که در واقع به صورت L انگلیسی می باشد به طور مثال برای تولید میزهای شیشه ای جلو مبلی ، تلویزیون و عسلی از شیشه های خم درجه است.فاده می شود ضمنا با توجه به ساخت قالب فلزی درجه در صنایع شیشه و آینه کولیوند برای تولید شیشه خم درجه با ابعاد مختلف هزینه ای جهت ساخت قالب گرفته نخواهد شد .

برای اجرای نمای شیشه ای از روش های مختلفی مانند کرتین وال و لامل می توان است.فاده کرد اما جدیدترین روش نصب شیشه های خم روش اسپایدری نام دارد که در این روش نمای شیشه ای فریم لس خواهد بود و هریک از شیشه ها توسط یراق آلات چنگکی نصب می شوند فاصله بین شیشه ها باید به گونه ای در نظر گرفته شود که شیشه ها به هم برخورد نکنند و از طرفی هم فاصله شیشه خم با یراق مناسب باشد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر