مشاوره و اجرا شیشه دوجداره در شرق تهران

double glazed window-1
double glazed window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 


شرکت ها و سازمانها،از شیشه های دوجداره سندبلاست برای ایجادطرح لوگو،برندویاشعار تجاری بر روی شیشه است.فاده می کنند که هم سبب مات شدن شیشه می شودوهم لوگوویا برند به وضوح نمایش داده می شود.شیشه های سند بلاست کاربردهای متفاوتی دارند که ازآن جمله می توان به است.فاده از آن درپارتیشن های تک جداره و پارتیشن های دوجداره در فضاهای اداری اشاره نمود.همچنین شیشه های سند بلاست رامی توان در حمام و برای مات نمودن شیشه است.فاده نمود.کاربرد شیشه دوجداره سندبلاست برروی شیشه هایرومیزی،شیشه های دکوری و...بسیارچشمگیرکرده است..

علی محمد زمانی در اولین جلسه میز کشوری شیشه که روز یکشنبه در سازمان صنعت قزوین برگزار شد اظهارداشت: در صنعت شیشه دارای قابلیت ها و ظرفیت های خوبی هستیم که اگر از صنعت شیشه درست است.فاده شود می توانیم به اشتغال و تولید کمک کنیم. وی اضافه کرد: فرسودگی برخی واحدهای تولیدی شیشه در برخی است.ان ها از مشکلاتی است. که درصورت به روز رسانی و تجهیز واحدها به وسایل مدرن می توان کالایی قابل رقابت با کشورهای خارجی در صنعت شیشه تولید کرد.

شیشه های دوجداره رفلکس همان شیشه آینه ای می باشد که با ماده پوششی که روی شیشه فلوت قرار می گیرد خاصیت انعکاسی به خود می گیرد. شیشه رفلکس معمولا در نما های خارجی ساختمان مورد است.فاده قرار می گیرد. این شیشه نور خارجی را بازتاب داده و سبب کاهش نفوذ نور خورشید به ساختمان و همچنین ایجاد حالت آینه می شود در حالیکه از سمت داخل ساختمان مشابه شیشه های معمولی عمل می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر