فروش شیشه دوجداره در شهر ری

double glazed window-1
double glazed window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


انوذرات دی اکسیدتیتانیوم، یک نانوذرات می باشد که به سبب ایجاد خاصیت خودتمیزکنندگی برای سطوح، از ابتدای شکل گیری فناوری نانو، مورد توجه ویژه واقع شده اند. از این نوع فوتوکاتالیست می توان برای ساخت شیشه ها ی خود تمیز شونده در نمای ساختمان ها است.فاده کرد.

در حالت اول از پروفیل های منقسم شیشه برای تقسیم بندی است.فاده می شود. این پروفیل با است.فاده از چسب دو طرفه بر روی شیشه دوجداره چسبانده می شود. درحالت دوم برخلاف حالت اول، شبکه های تزیینی در فضای داخلی شیشه دوجداره کار می شود،شیشه دو جداره دکوراتیوبدلیل داخل بودن شبکه های تزیینی آن طول عمر بالایی دارند و به هیچ وجه نیازی به نظافت ندارند.

شرکت ها و سازمانها،از شیشه های دوجداره سندبلاست برای ایجادطرح لوگو،برندویاشعار تجاری بر روی شیشه است.فاده می کنند که هم سبب مات شدن شیشه می شودوهم لوگوویا برند به وضوح نمایش داده می شود.شیشه های سند بلاست کاربردهای متفاوتی دارند که ازآن جمله می توان به است.فاده از آن درپارتیشن های تک جداره و پارتیشن های دوجداره در فضاهای اداری اشاره نمود.همچنین شیشه های سند بلاست رامی توان در حمام و برای مات نمودن شیشه است.فاده نمود.کاربرد شیشه دوجداره سندبلاست برروی شیشه هایرومیزی،شیشه های دکوری و...بسیارچشمگیرکرده است..



( فروش ) های دیگر