فروش شیشه دوجداره در شهر ری

double glazed window-1
double glazed window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


شیشه دوجداره همانطور که از نام آن برمیاد مختص به عایق سازی و ایزوله نمون فضا است. و می بایست طبق مبحث مقررات ملی ساختمان کلیه است.انداردهای لازم از قبلیا شیشه سکوریت یا خام بسته به نوع پروژه و فضای مصرفی،اسپیسر حرارتی و تزریق گاز آرگون را داشته باشد تا علاوه بر است.اندارد کارایی مورد نظر را تامین نماید: موارد مصرف شیشه دوجداره در داخل ساختمان های اداری،تجاری و مسکونی به عنوان پارتیشن های شیشه برای اتاق مدیریت،اتاق رک و سیستم های صوتی و تصویری،اتاق های جلسات و کنفرانس و یا پنجره های ساختمان و در مجموع هر مکانی که نیاز به جلوگیری از سرو و صدا و جلوگیری از اتلاف انرژی باشدمورد است.فاده قرار می گیرد.

جذب مقدار زيادی از انرژی خورشیدی توسط شیشه های Low-E ،رنگی و رفلکس آنهارا در معرض خطر شوک حرارتی و شکست قرار می دهد . از این جهت در است.انداردهاتوصیه شده است. که از نوع سکوريت شده این شیشه ها که دارای مقاومت کافی در برابر شوک حرارتی هستند است.فاده شود . در انتخاب شیشه مناسب برای پروژه خود از خدمات واحد مهندسی فروش آرسا شیشه است.فاده نمائید.

اسپیسر پروفیلی آلومینیومی در ضخامت های مختلف که از پهنای میلیمتر تا میلیمتر موجود بوده و وظیفه آن نگهداری رطوبت گیر داخل خود و ایجاد فضا بین دو لایه شیشه بیرونی و داخلی میباشد که نسبت به نیاز مشتری برای ضخامت کل شیشه دوجداره و انتخاب ضخامت شیشه دوجداره هر کدام از اسپیسرهای یاد شده مورد است.فاده میباشد.



( فروش ) های دیگر