فروش شیشه دوجداره در چهاردانگه

double glazed window-1
double glazed window-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


گروه صنعتی آرسا با تکیه بر توان مهندسی و سابقه درخشان خود در امر تولید انواع شیشه دوجداره و ماشین آلات شیشه دوجداره این گروه شامل انواع شوینده ها ، میزهای پرس و برش هیدرولیک ، انواع اسپیسر خم کن و اسپیسر حرارتی ، انواع تجهیزات تزریق گاز آرگون و ماشین الات پرکن انواع سیلیکاژل ارائه دهنده انواع خدمات فنی مهندسی و مشاوره ای می باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین زجاجی روز یکشنبه در اولین جلسه میز کشوری شیشه که در سازمان صنعت قزوین برگزار شد اظهارداشت: صنعت شیشه در کشور با ظرفیت تولید بیش از دو میلیون تن می تواند سهم قابل توجهی از بازار صادرات شیشه را به خود اختصاص دهد.زجاجی تصریح کرد: در صنعت شیشه کشور بیش از هزار نفر مشغول کار هستند و بیش از واحد درصنعت شیشه فعالیت می کنند و تولیدات ما ۵ درصد بیش از نیاز داخلی است. و باید آن را صادر کنیم تا کار متوقف نشود.

شیشه های دوجداره مشجر شیشه ای است. به صورت مات با گرمای متفاوت تولید میشود.شیشه های دوجداره مشجر در مکانهایی است.فاده می شود که احتیاج به عبورنورهست ولی نیاز به دیده شدن سمت دیگر آن نیست است.فاده می شود.امروزه این شیشه های مات و شیشه های دوجداره مشجر هم با تکنولوژی همراه شده است. ودرانواع مدل های طرح دارهم تولید می شود.



( فروش ) های دیگر