فروش شیشه دکوراتیو در شهر ری

Decorative glass-1
Decorative glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


شیشه ها همیشه جزء مهمی از پنجره ها هستند و می توانند تاثیر زیادی در زیبایی پنجره ها داشته باشند. امروزه شیشه ها با طرح و رنگ مختلفی که دارند در عرصه دکوراسیون داخلی نیز موثر هستند. یکی از شیشه های تزیینی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شیشه دکوراتیو است.. ما در این مقاله قصد داریم شما را با این شیشه و انواع آن آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشد.

شیشه دکوراتیو برای طراحی در دکوراسیون و جذابیت فضای داخلی و بیرونی خانه کاربرد دارد این شیشه برای طراحی نمای ساختمان مورد توجه طراحان و معماران قرار دارد. این شیشه ها برای پنجره های زیبا در انواع طرح ها و رنگ های سنتی و کلاسیک مختلفی با روش های متفاوتی تولید می شود. از شیشه دکوراتیو می توان در سالن های آرایشی، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها، پارتیشن بندی منازل، میز شیشه ای، حیاط های خلوت، گلخانه ها نمای بیرونی ساختمان از جمله درب و پنجره ها و بسیاری دیگر از مکان ها به کار برد.

شیشه دکوراتیو سند بلاست از پاشیدن ماسه به روی شیشه ساخته می شود. این شیشه ها که به روش پاشش ماسه دکوراتیو می شوند مات هستند و می توانند برای حمام و دیوار اتاق ها بسیار کاربردی باشند. شیشه‌های دکوراتیو سند بلاست قابلیت طرح پذیری خوبی دارند و به راحتی می‌توانید طرح دلخواه‌تان از جمله لوگوی شرکت‌تان را روی آن ایجاد کنید. در واقع شیشه‌های سند بلاست را می‌توانید برای تمام مکان‌ها و با کاربردهای متفاوت است.فاده کنید تا محیط از سادگی و یکنواختی خارج شود.



( فروش ) های دیگر