فروش شیشه رفلکس در بومهن

Reflex glass-1
Reflex glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


از آن جایی که شیشه رفلکس بر انتقال نور مرئی (VLT) تأثیر می گذارد، تابش نور خورشید را کاهش می دهد، اما اجازه می دهد نور طبیعی به داخل نفوذ کند. همچنین بخش قابل توجهی از تابش مضر خورشید را منعکس می کند و مدیریت تابش خیره کننده عالی را ارائه می دهد.

شاید این ذهنتان را مشغول کرده است. که شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود.مادر این مقاله توضیحات کاملی از شیشه رفلکس برایتان جمع آوری کرده ایم.کسانی که در این صنعت کار میکنند و تخصص دارند،طبق آزمایشاتی و زیاد و کم کردن و اضافه کردن مواد مخصوص مثل سیلیس مذاب رنگ های زیبا و خاص به شیشه میدهند.

شیشه رفلکس به شیشه هایی گفته می‌شود که قابلیت رفلک (Reflect) کردن نور خورشید را داشته باشند. کلمه انگلیسی رفلکت معنای بازتاب را می‌دهد که دلیل اصلی نامگذاری این شیشه ها می‌باشد. شیشه های رفلکس معمولا در ساختمان ها مورد است.فاده قرار می‌گیرند و با بازتاب بخشی از نور خورشید از عبور صد درصدی اشعه های خورشید به فضای داخلی ساختمان جلوگیری می‌کنند که از مزیت های مهم آن به شمار می‌آید. گروه صنعتی آکام (لینک داخلی) برای آشنایی بیشتری شما شیشه رفلکس و انواع آن این مطلب را گردآوری کرده است.، پس با ما همراه باشید.



( فروش ) های دیگر