فروش شیشه رفلکس در شهر جدید اندیشه

Reflex glass-1
Reflex glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


با نصب پنجره هایی با شیشه رفلکس از نگرانی در مورد نگاه های غریبه خودداری کنید. به لطف پوشش محافظ روی سطح آن ها، ٪ حریم خصوصی بصری در طول روز به شما ارائه می دهند. نیازی به اضافه کردن پرده یا پوشش ندارید زیرا دید را کاملاً مخفی می کند.

از آن جایی که شیشه رفلکس بر انتقال نور مرئی (VLT) تأثیر می گذارد، تابش نور خورشید را کاهش می دهد، اما اجازه می دهد نور طبیعی به داخل نفوذ کند. همچنین بخش قابل توجهی از تابش مضر خورشید را منعکس می کند و مدیریت تابش خیره کننده عالی را ارائه می دهد.

اگر به دنبال نوعی شیشه هستید که به وسیله آن از نور آفتاب و روشنایی روز است.فاده بیشتری ببرید باید به سراغ شیشه رفلکس تیتانیومی بروید. با نصب این شیشه‌ها از فضای داخلی و حریم شخصی در برابر رویت سایرین، محافظت خواهید کرد. برای ساخت و تولید شیشه‌های تیتانیومی از آلیاژهایی است.فاده می‌شود که قادر هستند خاصیت رنگ و بازتاب نور را تغییر دهد و بازتاب را در جهت منبع نور انجام می‌دهد. شیشه‌های رفلکس تیتانیومی دارای مزایای بی‌شماری است. که می‌توان به جلوگیری از نفوذ اشعه مضر خورشید UV، کاهش گرما و سرمای ورودی به ساختمان و به دنبال آن صرفه جویی در هزینه‌ها و مصرف انرژی اشاره کرد.



( فروش ) های دیگر