فروش شیشه رفلکس در شهر ری

Reflex glass-1
Reflex glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


درب و پنجره ها دارای پروفیل های آلومینیومی، پی وی سی، آهنی و موارد دیگر می‌باشند که این شیشه ها در آن ها نصب می‌شوند. چند جداره بودن شیشه ها با نوع پروفیل آنها متناسب می‌باشد. ر شیشه های چند جداره بیرونی ترین لایه آن از جنس شیشه رفلکس خواهد بود تا از ورود اشعه های مضر را به لایه های داخلی تر بگیرد تا از محبوس شدن آنها و افزایش دمای محیط جلوگری کنند.

از انواع شیشه رفلکس برای پنجره، درب و بالکن است.فاده می‌شود. شیشه‌هایی که برای بالکن نصب می‌شوند به عنوان شیشه رفلکس بالکن شناخته می‌شوند. این شیشه‌ها به نحوی تولید می‌شوند که فضای داخل منزل، شرکت و محل کار از بیرون قابل مشاهده نمی‌باشد. اگر نگران نفوذ حرارت و اشعه‌های مضر خورشید به فضای داخلی هستید می‌توانید این شیشه‌ها را انتخاب کنید. زیرا دارای پوششی بر روی سطح خود هستند که این موارد را منعکس می‌کنند و اجازه نفوذ به آن‌ها نمی‌دهند.

یکی از کاربردهای خاص شیشه‌های رفلکس در اتاق متهیمن و بازجویان است.. اگر تا به حال دیده باشید متهمین در این اتاق نمی‌توانند آن سوی شیشه را ببینند اما افرادی که در سوی دیگر ایستاده‌اند به راحتی متهم را مشاهده می‌کنند. نصب این شیشه‌ها سبب می‌شود که پلیس بتواند تمام رفتار و حرکات متهم را زیر نظر بگیرد بدون آنکه خود او متوجه شود.



( فروش ) های دیگر