مشاوره و اجرا شیشه رنگی در شهر جدید اندیشه

colored glass-1
colored glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


همان‌گونه که اشاره شد، به شیشه‌های پشت رنگی لاکوبل گفته می‌شود. این نوع شیشه‌ها به دلیل ظاهر منحصر به فرد و براق بودن به عنوان شیشه‌های تزئینی و دکوراتیو در طراحی دکوراسیون داخلی کاربرد بالایی دارند. هم‌چنین دارای تنوع رنگ بالایی است. و در حدود رنگ مختلف در بازار موجود می‌باشد. این نوع شیشه در دو نوع مات و براق تولید می‌شود و در ضخامت‌های بین تا میلیمتر موجود است..

شیشه رنگی ایران لاکوبل یک حس و جلوه جدید به آشپزخانه ما داد. این شرکت نشون داد همیشه نباید عکس های خارجی رو دید و لذت برد و خیلی راحت و ساده با است.فاده از شیشه رنگی هر چیزی که از مدرنیته و زیبایی که از آشپزخانه مون نیاز داشتیم رو به ما داد. از مدیریت این شرکت جناب آقای فرهادی کمال تشکر را داریم. خانواده داوودی

رنگی قدیمی ترین شیشه در ایران مربوط به هزاره دوم پیش از میلاد است. که در حفاری های چغازنبیل، بطری هایی از جنس شیشه مشاهده شده است. که نشان از وجود شیشه در گذشته می دهد. نقطه اوج کاربرد شیشه رنگی، در دوره اسلامی بوده که اغلب در شهرهای بزرگ آن زمان از جمله قاهره، دمشق کارگاه های فراوانی به ساخت شیشه مشغول بودند. در دوره سلجوقیان صنعت شیشه گری در ایران به اوج خود رسید. شیشه گران آن دوره تحت تاثیر هنر شیشه گری شهر دمشق قرار گرفته بودند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر