مشاوره و اجرا شیشه رنگی در شهر ری

colored glass-1
colored glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


در خرید شیشه رنگی لازم است. در درجه‌ی اول به کیفیت آن توجه کنید. البته هرچه کیفیت بالاتری را مدنظر داشته باشید، باید بودجه‌ی بیشتری نیز برای خرید آن صرف کنید. اما علاوه بر افزایش زیبایی، از ایجاد هزینه‌های اضافی در آینده مانند تعویض به دلیل ترک خوردن شیشه در اثر ضربه‌ی ناگهانی و خفیف جلوگیری خواهید کرد. از دیگر مواردی که باید در خرید این نوع شیشه به آن توجه کنید، رنگ مناسب با توجه به مکان مورد نظر برای نصب آن است.. به عنوان مثال در لابی ساختمان‌ها بیشتر از رنگ‌های تیره است.فاده می‌شود، ولی برای فضاهایی مانند اتاق خواب، شیشه‌های رنگی دارای رنگ‌های گرم مانند مانند قهوه‌ای، کرم، شکلاتی، قرمز، طلایی یا زرد مناسب‌تر است.. برای اتاق کودک نیز بهتر است. از رنگ‌های فانتزی و آرام‌بخش مانند رنگ آبی، صورتی، بنفش و سبز است.فاده شود. نحوه محاسبه قیمت شیشه‌های رنگی نیز به این صورت است. که ابتدا باید قیمت هر واحد شیشه را در متراژ آن ضرب کنید. سپس ابزارهای دور شیشه مانند ابزار دیاموند را به صورت اندازه‌ی طول در قیمت واحد ضرب کرده و به قیمت قبلی اضافه کنید. در صورت انجام فرایندهایی مانند سوراخکاری روی شیشه یا جاسازی کلید و پریز برق نیز هزینه‌ی ثابتی به صورت جداگانه دریافت می‌شود که باید در نظر بگیرید. نصب این نوع شیشه هم هزینه‌ی جداگانه‌ای دارد که معمولا به صورت درصدی در حدود % قیمت شیشه در نظر گرفته می‌شود. هم‌چنین هزینه‌ی حمل هم به اندازه‌ی شیشه بستگی دارد.

امروزه به دلیل وجود تنوع در سبک های دکوراسیون، است.فاده و خرید هوشمندانه از عناصر طراحی دکوراسیون بسیار مهم قلمداد می شود. از این رو بهتر است. بدانید، که شما می توانید با خرید هوشمندانه این نوع شیشه رنگی ها، دکوراسیون خانه خود را به یک دکوراسیون خاص و زیبا مبدل کنید. از این رو بهتر است. اگر قصد خرید این نوع شیشه ها را دارید، در ابتدا با ویژگی ها و کاربرد هریک از آن ها آشنا شوید، تا بتوانید با هوشمندی کامل خرید خود را انجام دهید. شیشه های شفاف (Transparent) به دلیل عبور نور تابیده شده، می توانند برای فضاهایی مناسب باشند، که شما قصد دارید در آن فضاها، احساس خاصی را برای افراد ایجاد کنید. به طور مثال از این شیشه ها بیشتر در مساجد، به عنوان شیشه هایی برای ایجاد حس عرفانی است.فاده می شود. به علاوه قیمت این نوع شیشه ها در مقایسه با سایر شیشه ها، بیشتر است.، چراکه این نوع شیشه ها در ایران تولید نمی شوند، و از خارج ایران وارد کشور می شود. شیشه های لاکوبل، یکی دیگر از شیشه هایی هستند، که به عنوان شیشه رنگی بین کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه های شما نقش آفرینی می کند. از دیگر کاربرد های مهم این نوع شیشه می توان به است.فاده در دیوار فروشگاه ها، سالن های آرایشی و تالارهای پذیرایی اشاره کرد. شیشه های مات یکی دیگر از شیشه رنگی های منحصر به فردی است.، که از ان ها می توان به عنوان شیشه های رومیزی و دیوار پوش های انواع محیط های اداری و مسکونی است.فاده کرد. برخی از افراد علاقه بسیار زیادی دارند، که از شیشه های لاکوبل و شیشه های مات، به عنوان دیوارپوش برای دکوراسیون داخلی فضای خود است.فاده کنند، که این موضوع کاملا سلیقه ای است.، چراکه برخی از افراد به دلیل براق بودن شیشه های لاکوبل، ترجیح می دهند، که از آن ها برای زیباتر کردن فضای خود است.فاده کنند.

پس از خرید شیشه های لاکوبل و سایر شیشه های رنگی بایستی با نحوه نگهداری صحیح این نوع شیشه ها آشنا شوید. روش های بسیاری برای مقاوم سازی شیشه های رنگی در برابر ضربه و برخورد اجسام سخت وجود دارد که از مهمترین آن ها می توان به سکوریت کردن آن ها اشاره کرد. با سکوریت کردن شیشه رنگی می توان مقاومت شیشه را تا برابر در مقایسه با شیشه های معمولی در برابر انواع ضربه ها بالا برد. سکوریت کردن شیشه های رنگی با حرارت دادن شیشه ها تا دمای درجه سانتی گراد انجام می شود. در شرایط نگهداری از شیشه های رنگی آمده است. پس از خرید و نصب آن در فضای مورد نظر، از پرتاب اجسام سنگین وزن و نوک تیز به سوی این نوع شیشه ها خودداری کنید. یکی دیگر از مواردی که در شرایط نگهداری از شیشه های لاکوبل مطرح می شود، موضوع نظافت شیشه های رنگی لاکوبل است.. شیشه های لاکوبل به راحتی تنها با یک دستمال و شیشه پاک کن تمیز می شوند. نظافت آسان شیشه های لاکوبل یکی از مزیت های خوب شیشه ها می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر