شهرری جنوبیترین منطقهی تهران محسوب میشود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرمترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد میرسد. میزان بارشهای سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلیمتر را نشان میدهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبهی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقهی بهبود پیدا کرده است..
شهر ری را میتوان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهمترين آنها میتوان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.
بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.
اختراع صنعت شیشه تحولی عظیم در معماری دنیا ایجاد کرد. به گونهای که امروزه شهرهای جهان زیبایی خود را مدیون این تحول بزرگ درصنعت تولید میدانند. شیشه به واسطه حرارت دادن و سرد کردن ترکیبی از شن، کربنات سدیم و آهک تولید میشود. تاریخچه تولید و کاربرد شیشه به حدود بیش از هزار سال پیش برمیگردد ولی تقریبا هزار سال پس از کشف آن بود که کاربرد شیشه در پنجرهها مطرح شد. روش تولید شیشه به روش بادی امکان ایجاد شیشههای ظریف برای پنجرهها را میسر کرد که در قطعات مستطیلی با ابعاد حداکثر در میلیمتر درصفحات مدور تولید میشد. بلافاصله پس از کشف این روش از شیشه ، ونیزیها متد است.وانهای را کشف کردند که این روش حدود سال برای تولید شیشه به کار برده میشد. در این روش درون یک است.وانه شیشهای توخالی دمیده، از طول شیشه را برش داده و سپس صاف و صیقل داده میشد. با این روش ورقههای بزرگتری تولید میشد ولی حرارت مجدد و صاف کردن شیشه منجر به خرابی سطح شیشه میشد. به هر حال همراه با پیشرفت تکنولوژی روشهایی برای تولید شیشههایی که در ساختمانها کارایی داشته باشند، ابداع شد. آنها به صورت عنصری طبیعی و لازم در کلیساهای بزرگ در شمال اروپا به کار برده میشدند که تا اواخر هزاره اول پس از میلاد نیز این روند ادامه داشت. با تغییرسبک معماری از رومی به گوتیک، کاربرد شیشه در دنیای معماری جایگاه خود را تا ابد پیدا کرد. شاید بتوان معماری سبک گوتیک در شمال اروپا را دوره اول معماری شیشهای نامید. جابهجایی قسمتهایی از دیوارهای سنگی بزرگ معماران را قادر به خلق آثار چشمگیری در تاریخ کرد. شیشه خود به خود جایگاه خود را در معماری پیدا کرد و شیشههای بسیار زیبا کمکم در معماری بناها دیده شدند. معماری سبک گوتیک به منظور جستجوی نور به وجود آمد، جستجوی درخشش، سبکی و بیوزنی. پنجرههایی که در سبک گوتیک به کار برده میشد معمولا با شیشههای رنگی توسط هنرمندان نقاشی و تزیین میشد. در اواخرقرن شانزدهم به کارگیری شیشه به عنوان سمبلی از ثروت و تجمل در انگلستان در نظر گرفته میشد. شیشه وسیلهای بسیار گرانقیمت بود و بنابراین است.فاده از شیشه در ساختمان و حتی گاهی اوقات به کار بردن آن به جای دیوارحالت تظاهر به ثروت و بود. بدین ترتیب در انگلستان شیوههای غیر متعارف است.فاده از شیشه رایج شد. در نیمه اول قرن نوزدهم بود که مراکز هنری به راه افتادند و بدین ترتیب زبان نوینی در معماری به وجود آمد، پنجرههایی که نور بهراحتی و فراوانی از آنها عبور کند و معماری از آن حالت سنتی خارج شد و شیشه جایگاه و کاربرد واقعی خود را پیدا کرد. به دنبال انقلاب صنعتی در بریتانیا و به موازات آن به کارگیری آهن در ساختمانها، پروژههایی مثل کاخ کریستال پاکستون اجرا شد. پاکستون با به کارگیری دانش خود در طراحی سنتی، است.فاده از شیشه و برش دادن آن به روش سریع و خارق العاده، شگفتیهایی در معماری نوین ایجاد کرد. طی نیمه اول قرن بیستم، به جهت توسعه صنعت و تکنولوژی، بهبود و پیشرفتهایی در ساختار کارهای شیشهای پدید آمد و بالاخره در اوایل دهه پیشرفتی در صنعت تولید شیشه حاصل شد که تا به امروز ادامه دارد. آلیستار پیلکینگتون روش شناوری شیشه مذاب بر سطح فلز مذاب را ابداع کرد که امروزه از آن به عنوان فرآیند شناور یاد میشود. با این روش ورقههای شیشهای کاملا صاف و هموار تولید میشود که امروزه روشی غالب در تولید شیشه در سراسر جهان است..
در حالت اول از پروفیل های منقسم شیشه برای تقسیم بندی است.فاده می شود. این پروفیل با است.فاده از چسب دو طرفه بر روی شیشه دوجداره چسبانده می شود. درحالت دوم برخلاف حالت اول، شبکه های تزیینی در فضای داخلی شیشه دوجداره کار می شود،شیشه دو جداره دکوراتیوبدلیل داخل بودن شبکه های تزیینی آن طول عمر بالایی دارند و به هیچ وجه نیازی به نظافت ندارند.
به طور مثال در صورتیکه مشتری نیاز به شیشه ای با ضخامت میلیمتر داشته باشد و درخواست وی شیشه لایه بیرونی میل و داخل میل باشد،میبایستی از اسپیسری با ضخامت میلیمتر است.فاده گردد.اسپیسر آلومینیومی با داشتن سوراخ های بسیار ریز در یک طرف باعث تبادل هوا و جذب رطوبت از آن طریق میشود.
اسپیسر پروفیلی آلومینیومی در ضخامت های مختلف که از پهنای میلیمتر تا میلیمتر موجود بوده و وظیفه آن نگهداری رطوبت گیر داخل خود و ایجاد فضا بین دو لایه شیشه بیرونی و داخلی میباشد که نسبت به نیاز مشتری برای ضخامت کل شیشه دوجداره و انتخاب ضخامت شیشه دوجداره هر کدام از اسپیسرهای یاد شده مورد است.فاده میباشد.
تولید شیشه دوجداره است.فاده از اسپيسر هاي حرارتي با عنوان ترو اسپيسر مي باشد در اين روش علاوه بر دستگاه شستشو تنها يك عدد ميز پرس حرارتي مورد نياز مي باشد با است.فاده از اين ميز پرس حرارتي تمام كارهاي لازم جهت دو جداره كردن شيشه،پس از برش و شستشو براي شما انجام ميشود.