شیشه رفلکس در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Reflex glass-1
Reflex glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


شیشه‌های رفلکس نقره‌ای به شیشه‌های سیلور نیز مشهور هستند که مانند شیشه‌های طلایی از قیمت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند و جلوه‌ای بی‌نهایت زیبا را به نمای خارجی ساختمان می‌دهند. جالب است. بدانید که برخی از افراد شیشه‌های رفلکس نقره‌ای را با آینه اشتباه می‌گیرند زیرا از نظر ظاهری دارای شباهت‌هایی با یکدیگر هستند. رفلکس آینه‌ای نام دیگر شیشه نقره‌ای محسوب می‌شود.

اولین تولیدات شیشه رفلکس در رنگ‌های سبز و آبی بود. که در اجرای نماهایی با رنگهای مختلف سازگاری و تناسب کافی نداشت. این امر باعث شد که نیاز تنوع رنگ در شیشه های رفلکس روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گرفت. و درنتیجه امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت شیشه انواع زیبایی از رنگهای متنوع شیشه رفلکس در اختیار ماست. که از آن جمله شیشه رفلکس بی رنگ هست. که بیشترین زیبایی و بیشترین تطابق و سازگاری رو در بین رنگ‌های مختلف داره.

شیشه رفلکس به عنوان یکی از شیشه‌های با تقاضای بالا در بازار شناخته شده می‌باشد. تنوع رنگی و مزیت‌های موجود در شیشه رفلکس باعث شده است. این شیشه به عنوان یکی از اولین انتخاب‌ها برای پنجره در نظر گرفته شود البته این شیشه تنها در پنجره است.فاده نمی‌شود. در برخی از موارد از شیشه‌های رفلکس برای بالکن است.فاده می‌شود و حتی لقب شیشه رفلکس بالکن نیز به آن داده می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن