شیشه رفلکس در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Reflex glass-1
Reflex glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع شیشه که سبب افزایش قیمت شیشه رفلکس نسبت به شیشه‌های ساده شده است. انعکاس متفاوت نور در روز است.. روزها نمای بیرونی شیشه حالت آینه به خود گرفته و داخل ساختمان دیده نخواهد شد و شب این ویژگی برعکس می‌شود و شیشه‌های داخلی حالت آینه به خود خواهند گرفت.

وقتی خورشید به صورت مستقیم میتابد هم گرمای زیادی دارد و هم نور زیاد که این مارا اذیت میکند.وقتی نورو گرما بدون هیچ فیلتری وارد خانه شود خانه بیش از حد معمول گرم میشود.همینطور نور زیاد خورشید چشم مارا اذیت میکند و آرامش را ازما میگیرد.وقتی برای پنجره های خانه ازاین شیشه است.فاده کنید نورو گرما را این

شاید این ذهنتان را مشغول کرده است. که شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود.مادر این مقاله توضیحات کاملی از شیشه رفلکس برایتان جمع آوری کرده ایم.کسانی که در این صنعت کار میکنند و تخصص دارند،طبق آزمایشاتی و زیاد و کم کردن و اضافه کردن مواد مخصوص مثل سیلیس مذاب رنگ های زیبا و خاص به شیشه میدهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه