شیشه رفلکس در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Reflex glass-1
Reflex glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


شیشه‌های رفلکس نقره‌ای به شیشه‌های سیلور نیز مشهور هستند که مانند شیشه‌های طلایی از قیمت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند و جلوه‌ای بی‌نهایت زیبا را به نمای خارجی ساختمان می‌دهند. جالب است. بدانید که برخی از افراد شیشه‌های رفلکس نقره‌ای را با آینه اشتباه می‌گیرند زیرا از نظر ظاهری دارای شباهت‌هایی با یکدیگر هستند. رفلکس آینه‌ای نام دیگر شیشه نقره‌ای محسوب می‌شود.

یکی از کاربردهای خاص شیشه‌های رفلکس در اتاق متهیمن و بازجویان است.. اگر تا به حال دیده باشید متهمین در این اتاق نمی‌توانند آن سوی شیشه را ببینند اما افرادی که در سوی دیگر ایستاده‌اند به راحتی متهم را مشاهده می‌کنند. نصب این شیشه‌ها سبب می‌شود که پلیس بتواند تمام رفتار و حرکات متهم را زیر نظر بگیرد بدون آنکه خود او متوجه شود.

شاید این ذهنتان را مشغول کرده است. که شیشه رفلکس چگونه ساخته می شود.مادر این مقاله توضیحات کاملی از شیشه رفلکس برایتان جمع آوری کرده ایم.کسانی که در این صنعت کار میکنند و تخصص دارند،طبق آزمایشاتی و زیاد و کم کردن و اضافه کردن مواد مخصوص مثل سیلیس مذاب رنگ های زیبا و خاص به شیشه میدهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری