شیشه ضد آتش در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fireproof glass-1
Fireproof glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


در این محصولات ضخامت ژل معمولاً بیشتر از میلی متر است.. ضخامت این نوع شیشه ها بین - میلی متر متغیر است.. این نوع شیشه در برابر اشعه ماورا بنفش پایدار است. و با توجه به سفارش کارفرما ساخته شده است. و پس از طی مراحل قابل برش نیست.

شیشه های ضد آتش حتما باید بر روی پروفیل های ضد حریق نصب گردند و اطراف شیشه بصورت کامل عایق شده باشد تا علاوه بر جلوگیری از گسترش حریق ، مانع رسیدن هوا به آتش هم بشود که این موضوع در کاهش سرعت گسترش آتش و تبدیل شدن به فاجعه تاثیر بسزایی دارد.

این نوع شیشه در برابر آتش مقاوم است.، بنابراین در دمای بالا بلافاصله خرد نمی شود، علاوه بر این، می تواند آتش را در یک مکان مهار کند. با این کار، وقت بیشتری برای تصمیم گیری و مدیریت بحران دارید. این شیشه ها را باید در تمام برنامه هایی که مقررات ساختمان سطح خاصی از مقاومت در برابر آتش را تعیین می کنند و در آن نور طبیعی و دید واضح ضروری است. است.فاده کرد، از قبیل:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه