شیشه ضد آتش در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fireproof glass-1
Fireproof glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


شیشه های ضد آتش حتما باید بر روی پروفیل های ضد حریق نصب گردند و اطراف شیشه بصورت کامل عایق شده باشد تا علاوه بر جلوگیری از گسترش حریق ، مانع رسیدن هوا به آتش هم بشود که این موضوع در کاهش سرعت گسترش آتش و تبدیل شدن به فاجعه تاثیر بسزایی دارد.

هدف از این الزامات این است. که اطمینان حاصل شود آتش در فضای مبدا مهار شده و گسترش دود و شعله های آتش کنترل می شود و افراد داخل می توانند با خیال راحت تخلیه شوند. این ابتدایی ترین نوع شیشه مقاوم در برابر آتش است.. این نوع شیشه هنگامی که در معرض آتش قرار می گیرد، از نفوذ شعله های آتش و گازهای گرم و همچنین دود ناشی از آتش جلوگیری می کند با این وجود مانع نفوذ گرما از طریق شیشه نمی شوند. سه روش ساخت و تولید شیشه یکپارچه وجود دارد:

عمران مدرن یک پلتفرم در زمینه فعالیت‌های ساختمانی است. که توسط عده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر تهران راه اندازی شده است. و هدف آن ایجاد بستری هوشمند در زمینه ارائه خدمات و محصولات ساختمانی و حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده است.. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری