شیشه نشکن (لمینت) در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

shatterproof glass (laminate)-1
shatterproof glass (laminate)-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


کسانی که می خواهند در فروش شیشه لمینت به صورت عمده یا فروشگاهی قدم بگذارند، بهتر است. با مجموعه های بزرگی که از جدید ترین تکنولوژی و روش های تولید شیشه لمینت است.فاده می کنند، مشورت شود. زیرا این شرکت ها دارای تیم متخصص و حرفه ای طراحی شیشه هستند به همین دلیل برای فروش شیشه لمینت مناسب ترین گزینه در نظر گرفته می شوند. همچنین آغاز همکاری با کارخانه شیشه لمینت می تواند به علاقه مندان و مشتریان در پیشرو اهداف مالی شان کمک کند. یکی از بزرگ ترین و صنعتی ترین کارخانه شیشه لمینت اصفهان، شرکت الماس شیشه جهان نما است. که با بکارگیری ماشین ‌آلات صنعتی پیشرفته و مدرن به همراه مشارکت پرسنل متخصص و ایده پرداز توانسته، رضایت مشتریان را از سراسر کشور جلب کند.

برای ساخت شیشه های چندلایه از لایه شیشه همراه با یک لایه میانی از جنس PVB است.فاده می شود. PVB مخفف پلی وینیل بوتیرال است. که در واقع بین شیشه سکوریت لمینت قرار می گیرد و شیشه های لمینت را بوجود می آورد. اگر همین فرآیند ، با است.فاده از شیشه های غیر سکوریت و طی فرآیندی خاص انجام شود ،شیشه ضد گلوله تولید می گیرد.

در آن زمان اکثریت دستگاه ها مکانیکی بود و خبری از PLC و صفحه دیجیتال نبود و همه موارد به صورت دستی انجام می پذیرفت. نام اولین کارخانه شیشه نشکن در ایران میرال بود و تا سالیان سال کارخانه میرال مسئولیت تولید شیشه های نشکن در ایران را بر عهده داشت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه