فروش شیشه سکوریت در بومهن

Tempered glass-1
Tempered glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


شیشه های معمولی در کنار مزایا و فواید فراوانی که دارند ، همواره با نقص ها و آسیب هایی شناخته میشوند . در راس این آسیب ها پایین بودن مقاومت و شکننده بودن آن ها است. . هر ساله آمار فراوانی از حوادث مرتبط با شیشه گزارش میشود که منجر به آسیب های جدی و جبران ناپذیری برای افراد می شود. آسیب هایی که فقط مربوط به افرادی که مستقیما با آن کار می کنند نمیشود ؛ به عبارت دیگر از آنجایی که شیشه، شیئی بسیار کاربردی است. که تقریبا در تمام بناها و سازه های دست بشری به کار برده می شود، به همان میزان تقریبا تمام افراد در معرض خطر های ناشی از آن از جمله شکستگی آن هستند. پس بهتر است. بدانیم شیشه سکوریت چیست ؟

و هر سازه ای که ممکن است. برای سلامت انسان در مواجهه با شیشه مشکل ایجاد کند را نام برد. معمولا تمامی ضخامتهای شیشه - از میلیمتر الی میلیمتر - را میتوان سکوریت کرد اما متداولترین و پر مصرفترین آنها شیشه های میلیمتر  و میلیمتر سکوریت می باشند.

به مروز زمان و با پیشرفت های تکنولوژی ماشین آلات جدید کوره سکوریت به ایران وارد شد و به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی ماشین آلات جدید کوره سکوریت به ایران وارد شد و شرکت های بیشتری در این عرصه وارد عمل شدند و امروزه ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیشه های سکوریت با ضخامت و ابعاد مختلف در خاورمیانه و آسیا است. که صادرات متنوعی به کشورهای همسایه از قبیل گرجستان، عمان، قطر و … دارد.



( فروش ) های دیگر