فروش شیشه سکوریت در شهر ری

Tempered glass-1
Tempered glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


کارخانه شیشه سکوریت رامادُر با تامین % از نیاز بازار، به عنوان بزرگترین کارخانه شیشه سکوریت سازی به فعالیت خود ادامه می دهد و با تلاش روز افزون مدیران و کارکنان آن مجموعه، در جهت بهبود کیفیت تولیدات خود، مطابق با آخرین متدهای تولید شیشه سکوریت در دنیا، با بروزرسانی کوره ها و تمام اتوماتیک نمودن پروسه تولید شیشه سکوریت اقدام می نماید. کارخانه شیشه سکوریت رامادُر، به عنوان بزرگترین کارخانه تولید شیشه سکوریت در ایران، در حال گسترش فعالیت خود به سطح بین المللی می باشد.

ویترین شیشه ای مغازه ویترین شیشه ای مغازه ، امروزه یکی از اصول مهم و رایج در کار تجارت، «رقابت» است.. در هر صنعت و در هر زمینه ای، انبوهی از شرکت ها و کارخانه ها در حال رقابت هستند و تنها آن مجموعه ای موفقتر است. که بتواند گوی سبقت را در رقابت تنگاتنگی […]

شیشه های کناری و عقب در اکثر اتومبیل های مصرفی به دلیل مقاومت در برابر ضربه بالا و کیفیت خرد شدن ایمن ، به طور معمول از شیشه معتدل ساخته می شوند. به همین دلایل ، شیشه های معتدل اغلب در درب های تجاری ساختمان ، وان حمام و دوش ، درهای کشویی ، پنجره های حمل و نقل انبوه و وسایل بزرگ خانگی یافت می شوند.



( فروش ) های دیگر