فروش شیشه ضد آتش در شهر ری

Fireproof glass-1
Fireproof glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


شیشه مقاوم در برابر آتش، شیشه ای تخصصی است. که در طول آزمایش مقاومت در برابر آتش، مورد تایید قرار گرفته است. و از یک خواص محافظتی در برابر آتش برخوردار است. و هنگام آتش سوزی به امنیت خانه و خانواده شما به میزان قابل توجهی کمک می کنند.

شیشه نسوز نام دیگر شیشه ضد حریق می‌باشد. شیشه نسوز کاربرد زیادی در صنعت دارد. بیشترین کاربرد شیشه نسوز در بخاری‌ها است.؛ همچنین از شیشه نسوز در صنعت پتروشیمی نیز است.فاده می‌گردد. همان‌طور که می‌دانید شیشه نسوز از مقاومت بسیار خوبی در برابر آتش‌سوزی برخوردار است. در برابر آتش هیچ اثری از مه گرفتگی، درخشش، رگه‌دار شدن یا ترک خوردن ندارد و به خاطر همین کاملاً شفاف و غیرقابل مشاهده است.. این ویژگی از شیشه نسوز به‌عنوان عایقی مطمئن، نقاطی از ساختمان را تضمین می‌کند که در شرایط خاص به‌عنوان مسیر امنی است.فاده می‌شود.

این شیشه‌ها در حالت عادی شفاف‌اند و با دیگر شیشه‌های لمینت تفاوت چندانی ندارند اما در اثر مجاورت با آتش، این تلق‌ها منبسط‌ شده و به یک محافظ مات و سخت تبدیل می‌شوند. این ویژگی منجر به کاهش انتقال حرارت از طریق شیشه گردیده و امکان را به ساکنین می‌دهد تا با آرامش ساختمان را تخلیه کنند.



( فروش ) های دیگر