مشاوره و اجرا شیشه ضد آتش در شهر ری

Fireproof glass-1
Fireproof glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


موارد است.فاده از این نوع شیشه ها بسیار گسترده تر از انواع دیگر است. زیرا امکان بروز حریق در هر نقطه ای وجود دارد. علیذا با توجه به قوانین و دستورالعمل های ایمنی ساختمان که در چند سال گذشته اجرایی شده است. ، است.فاده از شیشه های ضد حریق در همه ی بخشهای صنعت ساختمان گسترش چشمگیری داشته است.. بطور کلی می توان است.فاده کنندگان از شیشه های ضد حریق را به دسته های زیر تقسیم نمود

شیشه ضد حرارت، جزو شیشه‌هایی هستند که نسبت به شیشه‌های معمولی مقاومت بسیار بالایی دارند و در مقابل گرما و آتش محکم می‌باشند. شیشه ضد حرارت عملکرد متفاوتی نسبت به شیشه‌های معمولی دارند به صورتی که شیشه‌های است.اندارد تا دمای درجه سانتی گراد مقاوم هستند و شیشه‌های سکوریت تا دمای درجه مقاومت دارند و شیشه ضد حرارت تا دمای درجه مقاومت دارند و به‌راحتی شکسته نمی‌شوند.

این شیشه‌ها در حالت عادی شفاف‌اند و با دیگر شیشه‌های لمینت تفاوت چندانی ندارند اما در اثر مجاورت با آتش، این تلق‌ها منبسط‌ شده و به یک محافظ مات و سخت تبدیل می‌شوند. این ویژگی منجر به کاهش انتقال حرارت از طریق شیشه گردیده و امکان را به ساکنین می‌دهد تا با آرامش ساختمان را تخلیه کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر