مشاوره و اجرا شیشه مات شونده هوشمند در شهر ری

Smart frosted glass-1
Smart frosted glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.


نحوه عملکرد دیگری از این نوع شیشه های هوشمند, گذراندن جریان الکتریسته از فیلم کریستال مایع است.. با گذراندن جریان، شیشه شفاف می شود وبا قطع جریان کریستال ها با جهت گیری تصادفی در فضا, موجب انتشار نور و در نتیجه مات شدن شیشه می شوند.

به علت متفاوت بودن طول و عرض شیشه یک قیمت دقیق نمیشود ارائه داد برای همین باید با کارشناسان مجموعه کامادور تماس حاصل فرمایید تا تا اطلاعات لازم را از شما دریافت و سپس قیمت نهایی را به شما علاقه مندان اعلام کنند پس با ما در تماس باشید.

نوارهای کریستال مایع میان دو لایه شیشه قرار دارند؛ به طوری که با اتصال و قطع جریان برق سبب مات و شفاف شدن شیشه می‌شوند. کنترل این پنل‌ها با است.فاده از وسایل گوناگونانی از جمله ریموت کنترل، کامپیوترها، موبایل و&#; بوده که طبق اختیار مشتری انتخاب و است.فاده می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر