مشاوره و اجرا شیشه نشکن (لمینت) در شهر ری

shatterproof glass (laminate)-1
shatterproof glass (laminate)-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


با تقویت لایه‌های شیشه لمینت می‌توان میزان مقاومت آن را حتی تا حد تحمل ضربه گلوله، افزایش داد. شیشه‌ لمینت ضد گلوله را می‌توان در ساختمان‌هایی که احتمال سرقت بالا است.، مثل طلافروشی و صرافی است.فاده کرد. همین‌طور در ساخت خودرو با سرنشینان خاص نیز می‌توان از آن بهره برد.

تامین امنیت و زیبایی ساختمان یا هر مکان دیگری از مهم ترین نکات است.. در گذشته برای نمای ساختمان بیشتر از سنگ و آجر است.فاده می شد و طبعا این ها زیبایی و جلوه خاصی به ساختمان نمی بخشیدند. در سال های اخیر که شیشه هایمختلفی وارد بازار شد تحول اساسی در نماهای ساختمان ایجاد شد. یکی از آن ها لمینت است.. این شیشه علاوه بر اینکه دارای زیبایی بسیاری زیادی به خاطر طراحی زیبایش است. دارای مقاومت بسیار خوبی است.. این شیشه ها در اصطلاح ضد ضربه هستند و در برابر طوفان و برف و ضربه و &#; مقاوم هستند. از این رو خرید شیشه نوع لمینت تاثیر زیادی در زیبایی ساختمان شما دارد.

برای تولید شیشه لمینت ما بین هر شیشه یک لایه پی وی بی مات شکل که در واقع همان پی وی بی هست را قرار می دهند و پس از رفتن شیشه به کوره این لایه مات ذوب شده و به یک چسب بی رنگ تبدیل می گردد. پس از مذاب شدن این لایه به چسب بسیار قوی تبدیل شده و شیشه های ما بین این لایه را به هم می چسباند. به این فرایند تولید شیشه لمینت می گویند. برای اطلاع دقیق از نحوه تولید شیشه های لمینت وارد سایت شوید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر