فروش شیلنگ ، بست و اتصالات در شهر جدید اندیشه

Hoses, clamps and fittings-1
Hoses, clamps and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.


لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

بست های لوله و شیلنگ (که البته در مواردی برای کابل ها هم کاربرد دارند)، به منظور های مختلف برای است.فاده در شرایط و محیط های مختلف ساخته شده اند که بسته به نوع مصرف هر کدام دارای ویژگی های خاص خود در خصوص مقدار مقاومت، طراحی، جنس، اندازه و دیگر المان ها هستند. بست شیلنگ Breeze دارای اندازه های گوناگون است. که در قسمت (اطلاعات) آورده شده است..



( فروش ) های دیگر