مشاوره و اجرا صفحات گچی در شرق تهران

Plaster plates-1
Plaster plates-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


ماده افزودنی موجود در این صفحات الیاف شیشه و مواد مقاوم در برابر رطوبت می‌باشد . پانل های گچی FR در فضاهای مرطوب که ممکن است. مقاومت در برابر حریق مورد نیاز باشد است.فاده می‌شوند، این صفحات  دارای روکش سبز رنگ بوده و در پشت پانل مهر قرمز کناف Knauf  به صورت لاتین چاپ شده است..

برای خرید و اجرای انواع محصولات و سیستم های ساخت و ساز خشک کناف ، محصولاتی اعم از نوار درزگیر کناف ، عایق آبی کناف ، تایل های گچی کناف و … میتوانید با مشاوران شرکت ایده نو در ارتباط باشید. این مجموعه مفتخر است. که در اجرای محصولات مختلف کناف و فایبر سمنت برد در خدمت شما عزیزان باشد.

پنل هایی هستند که گچ تشکیل دهنده آن ها حاوی الیاف شیشه می باشد. پنل های گچی مقاوم در برابر حریق در محل هایی که نیاز به محافظت در برابر حریق وجود دارد (مانند پوشش ستون ها و تیر های فولادی)مورد است.فاده قرار می گیرند. این صفحات دارای رو کش صورتی رنگ بوده و در امتداد محور میانی پشت آنها مهر قرمز کناف چاپ شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر