تولید و ساخت صفحات گچی در شهر ری

Plaster plates-1
Plaster plates-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:


ماده افزودنی موجود در این صفحات الیاف فایبرگلاس می‌باشد که به گچ اضافه شده و این صفحات را در برابر آتش مقاوم می‌سازد. پانل‌های گچی FR  در فضاهای در معرض حریق مانند پوشش تیر ها و ستون های فولادی ، داکت های تاسیساتی و &#; است.فاده می شوند . این صفحات دارای روکش صورتی رنگ هستند و در پشت پانل مهر قرمز  کناف Knauf  به صورت لاتین چاپ شده است..

ماده افزودنی موجود در این صفحات الیاف فایبرگلاس می‌باشد که به گچ اضافه شده و این صفحات را در برابر آتش مقاوم می‌سازد. پانل‌های گچی FR  در فضاهای در معرض حریق مانند پوشش تیر ها و ستون های فولادی ، داکت های تاسیساتی و … است.فاده می شوند . این صفحات دارای روکش صورتی رنگ هستند و در پشت پانل مهر قرمز  کناف Knauf  به صورت لاتین چاپ شده است..

پنل های پیش ساخته دارای زبانه هایی هستند که باعث قفل شدن آنها در یک دیگر می شود , لذا پس از اجرا و نصب پنل ها بر روی هم دیوار کاملا یک پارچه شده و در مقابل ضربه و زلزله مقاوم است. و اگر نیرو یا ضربه ای بر روی دیوار اعمال شود , به طور کامل در دیوار پخش می شود و در ضمن اکثر اجرا کنندگان , پس از نصب پانل گچی پیش ساخته گل سطح دیوار را یا ضخامت نازکی در حد الی میلیمتر سفید کاری کرده که این امر خود باعث محو شدن بند های پنل های گچی و یکپارچه شدن آن می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر