فروش صفحه مسی در شهر ری

copper plate-1
copper plate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


برای رسیدن به مقاومت زیر اهم حساست ها بسیار کم می شود به طوری که با یک صفحه مسی سایز ۵*۵ می توان به مقاومت زیر اهم رسید. در این حالت جنس خاک نیز دارای اهمیت می باشد که همانگونه که در بالا اشاره شد بهتر است. با کارشناسان ما در این مورد صحبت نمایید.

صفحه مسی در با ضخامت میلیمتر از انواع لوازم چاه ارت است. که نقش هادی الکتریسیته را داشته و می تواند جریان برق اضافه را به زمین منتقل کند در واقع جریان های بار اضافه از دستگاه های الکترونیکی گرفته می شود و از طریق سیم ارت و نهایتا صفحه ارت به زمین رسیده و خنثی می شود در نتیجه خطر برق گرفتگی کاهش می یابد. مهم ترین کاربرد صفحه های مسی که در ساخت آنها مس با خلوص بالا به کار رفته است. ، است.فاده به عنوان الکترود صفحه ای می باشد در نتیجه باید بعد از حفر گودال این صفحه به صورت عمودی داخل آن قرار گیرد و بار اضافه را به زمین برساند.

صفحه مسی را می توان در کاربرد های بسیار متنوعی مورد است.فاده قرار داد. توجه داشته باشید که این صفحات می توانند برای موارد بسیار زیادی مفید باشند. در ابعاد مختلف کاربرد های گوناگونی را می توان مشاهده نمود. برای مثال یک صفحه مسی * با ضخامت ۵ میلی متر در اجرای سیستم های ارتینگ بسیار کارآمد می باشد.



( فروش ) های دیگر