ظروف فلزی در بومهن ( مشاوره و اجرا )

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


در مرحله اول ورقها به اندازه های تعیین شده ) بدنه و سر و کف (توسط قیچی دوبل که کاملا بصورت اتومات عمل می کند برش خورده و برای برشهای بعدی به دستگاه پرس اتومات انتقال داده می شود. یکسری از این ورقهای برش خورده، برای کف قوطی و الباقی برای سر است.فاده می گردد.

ظروف تفلون مطابق است.انداردهای ملی شماره و دارای  ویژگی‌های کیفی کنترل شده ای است. که  ضمن زیبایی دارای پوشش نچسب و عایق الكتریسیته تفلون  است كه مقاومت حرارتی و شیمیایی خوبی را دارد. تفلون مي‏ تواند از آلومينيوم، فولاد زنگ نزن، چدن ساخته شوند. که با شکل مناسب  در برابر خوردگي پایدار بوده و  كيفيت نچسب بودن، مقاومت به سايش و  خراشیدگی پوشش بالایی  را دارند

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن