پروفیل های فلزی در بومهن ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


تاریخچه ی است.فاده از مقاطع ساختمانی توخالی HSS به دلیل شکلی که دارند بسیار قدیمی است.. دانستن در مورد ریشه ی این محصولات بسیار جالب به نظر می رسد. تاریخچه است.فاده از پروفیل صنعتی به نوعی با تاریخ تکامل و توسعه ی فولاد در ارتباط است.. اساسا مفهوم پروفیل صنعتی و ساختمانی به دلیل تغییراتی که در شیوه ی زندگی Lifestyle انسان پدید آمد، شکل گرفت و توسعه پیدا کرد. زندگی شهر و جلوه های آن که از آن جمله می توان به ساختمان های بلند و آپارتمان نشینی  اشاره نمود همواره در معرض تغییرات و پیشرفت بوده است..از جمله این تغییرات در شیوه ی زندگی انسان به رواج بیشتر آپارتمان نشینی، ساختمان های بزرگ برای فروشگاه های چند منظوره، هتل ها، فرودگاها ها و ... می توان اشاره نمود. ابتدا

ورق های فلزی، سطوحی کاملا مسطح هستند و بنا به جنس، ضخامت و روش تولیدشان به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. عمده‌ی محصولات تولیدی در صنعت، از ورق های فولادی تولید می‌شوند. ورقه های برنجی، ورق های آلومینیوم، ورقه های فولادی و ... از این دسته هستند. ورق های فولادی امروزه بخش بزرگی از صنعت را در اختیار خود گرفته اند و زیربنای بسیاری از محصولات هستند. از جمله مهم‌ترین ورق های فولادی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با روی کار آمدن بازار امروزی فولاد و پیشرفته‌تر شدن ابزار مورد است.فاده برای ساخت‌وساز در گوشه و کنار دنیا، انواع پروفیل صنعتی و ساختمانی به بازار آهن‌آلات آمدند. اهمیت است.فاده از انواع پروفیل‌های موجود در بازار آهن‌آلات و فولاد به نوعی است. که همواره از آن‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای ساختمان نام می‌برند و به همین خاطر در اکثر اوقات



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن