فروش فاز متر در بومهن

Phase meter-1
Phase meter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


برای احداث و انشعاب گرفتن از خط فشار متوسط و یا در هنگام کار کردن بر روی خطوط و یا تعمیر خطوط آسیب دیده اگر میخواهد از برق دار نبودن پست یا خط kv اطمینان حاصل کنید به یک ابزار به اسم فازمتر فشار متوسط چینی، فازمتر صنعتی فشار قوی، قیمت فازمتر kv نیازمندید. این فازمتر از نوع خازنی و الکترونیکی بوده و با نزدیک کردن به شبکه برقدار (بدون تماس مستقیم) عکس العمل نشان داده و چراغ چشمک زن و بوق آن فعال شده و وجود ولتاژ بالا را نشان میدهد.

ابزار دات‌کام فروشگاه ابزار و يراق آلات و لوازم ايمنی می‌باشد که در حوزه فروش انواع ابزار آلات صنعتی فعاليت می‌کند. اين فروشگاه فعاليت خود را از سال آغاز کرد و از سال فروش اینترنتی خود را آغاز نموده است.. همچنین ابزار دات‌کام امروزه به بيش از شهر و شهرستان ايران اجناس خود را ارسال ميکند.

فازمتر فشار قوی sew مدل HD با محدوده کاری . کیلو ولت ، یکی از تجهیزات رایج و پر فروش در میان برقکاران صنعتی محسوب می شود که با دارا بودن پروب میله ای تلسکوپی به ارتفاع حداکثر میلی متر، برای محیط های داخلی سایت های صنعتی و بیرون از سایت ایده ال است..



( فروش ) های دیگر