فروش فاز متر در شرق تهران

Phase meter-1
Phase meter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


این فاز متر در حالت باز شده که تلسکوپی می باشد یک مترو بیست سانت است. و طول جمع شده آن ۵ سانتی متر می باشد و دارای آلارم با صدای بلند که حتی بسیاری از رقیب های اروپایی و ژاپنی خود را از این نظر پشت سر گذاشته است. و همچنین چراغ هشدار دهنده می باشد و جنس آن از پلاستیک و مواد عایق برق می‌باشد و دارای یک حلقه‌ی لاستیکی است. که به عایق بودن این فاز متر کمک می‌کند.

برای احداث و انشعاب گرفتن از خط فشار متوسط و یا در هنگام کار کردن بر روی خطوط و یا تعمیر خطوط آسیب دیده اگر میخواهد از برق دار نبودن پست یا خط kv اطمینان حاصل کنید به یک ابزار به اسم فازمتر فشار متوسط چینی، فازمتر صنعتی فشار قوی، قیمت فازمتر kv نیازمندید. این فازمتر از نوع خازنی و الکترونیکی بوده و با نزدیک کردن به شبکه برقدار (بدون تماس مستقیم) عکس العمل نشان داده و چراغ چشمک زن و بوق آن فعال شده و وجود ولتاژ بالا را نشان میدهد.

این دستگاه برای تست وجود ولتاژ بالا در تاسیسات و شبکه های برق به کار می رود و برای ایمنی کارگران و تکنسین ها و &#; که با شبکه گرم سر و کار دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.. فازمتر سالم برای تست و آزمایش بی برقی شبکه ها است.فاده می شود و یکی از مهمترین وسایل پیشگیری از حوادث، فازمتر سالم است.. فازمترهای سالم می بایست قبل از هر بار است.فاده تست گردند که این کار یا با کمک تستر فازمتر انجام می شود که به صورت جدا وجود دارد و یا با تستر موجود بر روی خود فازمتر انجام می شود که در این صورت با کمک آژیر یا روشن شدن چراغ موجود متوجه صحت کارکرد فازمتر می گردیم.



( فروش ) های دیگر