فروش فرز مینیاتوری حکاکی بادی در بومهن

Miniature air engraving bur-1
Miniature air engraving bur-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


فرز مینیاتوری یا فرز حکاکی اگرچه به عنوان کوچک ترین عضو مجموعه فرزها شناخته می شود اما در عین حال پر کابرد ترین آن ها نیز می باشد. همان طور که از اسمش پیداست این فرز برای کاربرد های ظریف مورد است.فاده قرار می گیرد و توان و حجم بسیار کوچک تری نسبت به دیگر انواع فرز دارد. معمولا برای برش، سایش، ایجاد سوراخ، برداشت براده، حکاکی، فرم دهی، تیز کردن و پرداخت قطعاتی از جنس چوب، سنگ، شیشه، گچ و حتی فلز از این نوع فرز است.فاده می کنند. البته برای کار کردن روی فلزات و انجام عملیاتی هم چون سنگ زنی، از بین بردن جای جوشکاری و یا پاک کردن رنگ بدنه و زنگ زدگی های موضعی، بیشتر از

فرز مینیاتوری بادی ابزاری کاربردی در حوزه ی حکاکی و پرداخت کاری روی سطح فلزات و سنگ های زینتی می باشد و معمولا از این ابزار در صنعت جواهر سازی، قالب سازی و ... برای صیغل کاری و شکل دهی فلزات و سنگ ها مورد است.فاده قرار می گیرد. میکرو فرز بادی بنا به نیاز کاربر دارای مدل های مختلفی می باشد و برای خرید این ابزار کاربردی باید به موارد مهم زیر دقت کرد تا خریدی مناسب و کاربردی داشته باشیم.

فرز شارژی بادی ابزاری بدون سیم بوده که برق خود را از طریق باتری تامین می‌کند. کار با این ابزار از انعطاف بالایی برخوردار است. کاربر محدودیتی در کار ندارد. باید توجه داشت برای کارهای زیاد و زمان بر باید عدد باتری داشت که اگر حین کار باتری دستگاه به اتمام رسید بتوان آن را جایگزین کرد.



( فروش ) های دیگر