فروش فرچه سیمی در بومهن

Scotch brush-1
Scotch brush-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


فرچه هایی که برای نصب روی دستگاه ساخته می شوند در دو نوع تخت یا کاسه ای تولید می گردند. فرچه سیمی کاسه ای به دو شکل ساخته می شوند، اگر در انتهای آن ها میله بلند قرار داشته باشد بر روی دریل و اگر در انتهای آن ها مهره قرار داشته باشد قابل نصب و است.فاده بر روی دستگاه های فرز هستند. کاربرد فرچه های سیمی از نوع بافته، بدلیل داشتن سیم های بهم بافته شده برسی زبر و خشن به شمار می آید که می توان برای مصارف خشن کاری مانند جرم گیری، رنگ برداری و یا خش کاری سطوح صاف قبل از رنگ و غیره از آن است.فاده نمود، این نوع برس ها بر روی محور ماشین های ثابت و یا متحرک قابل نصب می باشند.

فرچه هایی که برای نصب روی دستگاه ساخته می شوند در دو نوع تخت یا کاسه ای تولید می گردند. فرچه سیمی کاسه ای به دو شکل ساخته می شوند، اگر در انتهای آن ها میله بلند قرار داشته باشد بر روی دریل و اگر در انتهای آن ها مهره قرار داشته باشد قابل نصب و است.فاده بر روی دستگاه های فرز هستند. برای است.فاده از فرچه سیمی کاسه ای، دستکش و عینک ایمنی هنگام کار توصیه می شود. زمانی که قطعه ای فلزی را برش می دهید یا با صفحه ساب سنباده کاری می کنید، باید سطح مورد نظر را از تراشه و براده آهن تمیز کنید. این کار را می توانید با اتصال این فرچه به دستگاه فرز انجام دهید. همچنین برای براق کردن فلزات هم می توان از این محصول است.فاده کرد. این نوع فرچه ها را با توجه به قطر آن ها شماره گذاری می کنند و در سایزهای مختلف برای کاربردهای متفاوت مورد است.فاده قرار می گیرند.

به منظور تمیز کردن و برطرف کردن مواد چسبنده بر روی سطوح سخت می توانیم از فرچه سیمی است.فاده کنیم. فرچه سیمی در متریال مختلف و با سایزهای متنوع در بازار یافت می شود. این نوع از فرجه سیمی ها از متریال است.یل ساخته شده است.. تفاوت مهم فرچه سیمی کاسه ای افشان است.یل سانتی متر در برابر دیگر فرچه سیمی ها، متریال (استیل) آن است. که باعث می شود زنگ نزند و دیرتر دچار خوردگی شود. فرچه سیمی کاسه ای به دو شکل ساخته می شوند، اگر در انتهای آن ها میله بلند قرار داشته باشد بر روی دریل و اگر در انتهای آن ها مهره قرار داشته باشد قابل نصب و است.فاده بر روی دستگاه های فرز هستند.



( فروش ) های دیگر