فروش فنر سیمکشی در چهاردانگه

Spring wiring-1
Spring wiring-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


فنر سیم کشی برق ابزاری است. جهت سهولت عبور سیم و کابل برق از داخل لوله فولادی، لوله pvc و لوله های خرطومی که می بایست در ابتدا قسمت فنر دار(سر فنر) را در داخل لوله برق فرستاده و بر انتهای فنر برق نیرو  وارد کرده تا کل مسیر را طی کند.

همین مسئله باعث می‌شود تا حرکت آن به آسانی انجام شود. در برخی موارد سیم کشی لوله‌ها به دلیل ترکیب شدن با زانو برق زاویه‌های خاصی پیدا می‌کنند و در این زمان‌ها انعطاف پذیر بودن فنر سیم کشی باعث می‌شود که از این زاویه‌ها به راحتی عبور کند. منعطف بودن این فنر همچنین می‌تواند باعث شود که زمان کشیدن فنر سیم کشی کمترین آسیبی به دست برقکار وارد نشود. از آخرین و مهم‌ترین ویژگی‌های قابل توجه این وسیله نیز می‌توان به وزن سبک آن و خاصیت ضد زنگ زدگی اشاره کرد در نتیجه می‌توان نتیجه گرفت که طول عمر و ماندگاری آن بسیار بالا است..

اولین طراح و تولید کننده دستگاه جت فنر سیم کشی و جدیدترین فنر های سیم کشی و کابل کشی ( پلاستیکی و فلزی و کامپوزیتی ) در ایران است. ، که تولید فنرها را با کیفیت برتر نسبت به فنر های مشابه در ایران انجام می دهد و کار خود را از سال با مدیریت آقای میرزا محمدی آغاز کرده است. .



( فروش ) های دیگر