خدمات و سرویس فن کویل در شهر جدید اندیشه

fan coil-1
fan coil-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


بهتر است. در انتخاب فن کویل به یک سری موارد مانند نوع فن کویل از لحاظ کاربرد در محیط و نحوه قرار گیری، زیبایی، بدنه، قدرت موتور، ظرفیت فن کویل و قیمت آن توجه شود. زیبایی ظاهری فن کویل بسیار اهمیت بالایی دارد چون یکی از اجزاء ساختمان محسوب می شود. بدنه فن کویل بهتر است. فلزی و یکدست باشد تا مانع ایجاد صدا و لرزش در فن کویل شود، همچنین بهتر است. همانگونه که در متن بالا ذکر شد از فن کویلی با قدرت موتور چند دور و بی صدا است.فاده شود تا صدای کمتری در محیط اطراف ایجاد کند. یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب فن کویل ظرفیت آن می باشد که باید متناسب با زیر بنای ساختمان تعیین شود تا بتواند سرمایش یا گرمایش محیط را به درستی انجام دهد، ظرفیت فن کویل بر حسب مکعب هوادهی در دقیقه می باشد که با CFM نشان داده می شود، جدول زیر ظرفیت فن کویل را متناسب با زیربنای ساختمان به طور تقریبی نشان می دهد:

این مدل معمولا به شکل مستطیل می باشد و به صورت روکار و توکار موجود است. که مدل رو کار در سه حالت روبه رو زن، بالا زن، شیبدار موجود است.. این فن کویل ها عموما دارای ریموت کنترل از راه دور و همچنین ترموستات دستی می باشند که به راحتی قابلیت تنظیم دما را دارند.

فن ها در نوع کم فشار و پر فشار هستند که در نوع کم فشار پاسکال و در نوع پرفشار پاسکال که برای فن کویل کانالی تولید می شود . در فن کویل الکتروموتور توان فن را تولید می کند که خود الکتروموتور دارای انواع مختلفی است..بهتر است. فن مورد است.فاده در فن سانتریفیوژ از نوع فلزی باشد زیرا این نوع فن باعث بالانس دینامیکی در طول دوره طولانی خود می شود. که موجب حجم هوادهی مناسبی می شود. اگرچه است.فاده از فن های با جنس پلی آمید مرغوب به کاهش قیمت این فن کمک خواهد کرد.در مناطق سردسیر که زمستان های بسیار سردی دارند نباید از فن های غیر فلزی است.فاده کرد زیرا سرما موجب تغییر شکل فن های غیر فلزی می شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر