فروش فولاد در شهر ری

Steel-1
Steel-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


شما می توانید قیمت توری مش فولاد صنعت البرز ، قیمت توری مرغی فولاد صنعت البرز ، قیمت توری پرسی فولاد صنعت و قیمت توری حصاری فولاد صنعت البرز ، قیمت توری لوزی فولاد صنعت البرز را در سایت شهرآهن جستجو نمایید و یا نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود با ما در تماس باشید .

: توری مش (سنگین) فولاد صنعت البرز : مش ضخامت در چشمه های × ، × ، × ، × ، × ، مش ضخامت در چشمه های × ، × ، × ، × ، × ، مش ضخامت در چشمه های × ، × ، × ، × ، × ، مش ضخامت در چشمه های × ، × ، × ، × ، × ،

شرکت فولاد صنعت البرز تولیدکننده انواع مفتول شاخه‌ای و کلاف، مفتول آجدار، مفتول ریز، مفتول درشت، مفتول آنیل‌ شده، مفتول مسوار، توری پرسی، توری حصاری، توری سرندی رولی، توری سرندی ابعادی، توری مرغی، توری فرنگی، توری لوزی، توری گابیون، توری مش، شبکه پیش‌جوش سبک، شبکه پیش‌جوش سنگین، گریتینگ، رابیتس، سیم‌ خاردار خطی و سیم‌ خاردار حلقوی و ... می باشد. همچنین انواع ورق پانچ، تری‌دی پنل D Panel، خرپای فلزی و آهن‌آلات ساختمانی اعم از تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودانی از دیگر محصولات شرکت فولاد صنعت البرز محسوب می‌شوند. 



( فروش ) های دیگر