مشاوره و اجرا فونداسیون در شهر جدید اندیشه

Foundation-1
Foundation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.


فونداسیون های گسترده در زمانی که بارهای ناشی از سازه بر روی ستون ها و دیوارها بسیار زیاد است.، مورد است.فاده قرار می گیرند. این کار به منظور جلوگیری از نشست غیریکنواخت شالوده های منفرد انجام می گیرد، بنابراین این نوع فونداسیون بصورت یک شالوده ی منفرد (شالوده مرکب) و برای تمامی عناصر باربر سازه طراحی می شود.

پایه های دیواری، نوعی پی نواری هستند که برای پشتیبانی از دیوارهای ساختاری یا غیر ساختاری برای انتقال و توزیع بارها به خاک است.فاده می شوند. تمام فونداسیون ها در امتداد جهت دیوار نصب می شوند. ضخامت و اندازه زیربنا، بر اساس نوع خاک موجود در محل مشخص می شود. عرض زیربنا، عموماً بین تا برابر عرض دیوار در نظر گرفته می شود.

اجزای تشکیل‌دهنده فونداسیون بسته به نوع پروژه متفاوت است.. یک ساختمان از به هم پیوستن اجزای مرکب و مجزا ساخته خواهد شد و قطع یکی از اولین بخش‌هایی که در پروژه‌های ساختمانی اجرا می‌شود تا ساختمان ساخته شود، پی یا فونداسیون خواهد بود. به‌طورکلی اجزای تشکیل‌دهنده فونداسیون شامل فونداسیون و شناژ، میلگرد گذاری، شناژ رابط بین پی‌ها، ستون، میلگرد گذاری ستون‌های سازه، میلگردهای انتظار خم شده، تیر، دال و ایجاد سقف‌های تیرچه بلوک خواهد بود. در نهایت نیز در پروژه‌های عمرانی دیوار چیده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر