مشاوره و اجرا فونداسیون در پردیس

Foundation-1
Foundation-2



مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


توجه فرمایید که در مراحل اجرای انواع فونداسیون بتنی، لازم است. که چند مسئله مهم را به‌هیچ‌عنوان فراموش نکنید. ریخت بتن در زمینه‌های یخ‌زده یک اشتباه بزرگ است.. این باعث می‌شود که بتن در دمای زیر صفر و یخ‌زده مقاومت لازم را نداشته باشد. در نهایت با آب کف زمین ترکیب شده و دچار ترک‌خوردگی شود. است.فاده از ابزارهای سرد در بتن‌ریزی نیز یکی دیگر از مواردی است. که باید به یاد داشته باشید می‌تواند به پروژه شما آسیب بزند. همین‌طور نیاز است. که به‌صورت لحظه‌ای روی دمای هوا نظارت داشته باشید و برای این کار از سنسور دما است.فاده کنید. معمولاً در هوای سرد مراحل بتن‌ریزی شامل یک بخش دیگر یعنی نصب سیستم گرمایشی و پوشاندن دال بتنی نیز خواهد شد. در نهایت در پروژه‌های ساختمانی یکی از مهم‌ترین موارد پی‌ریزی فونداسیون خواهد بود.

این فونداسیون برای خاک های منبسط شونده که ظرفیت باربری آنها برای اجرای فونداسیون های پهن و دیواری کمتر است.، مناسب است.. اجرای فونداسیون های گسترده در زمانی که نیمی از مساحت سازه بصورت فونداسیون های منفرد و دیواری اجرا شده است.، اقتصادی است..

استفاده از فونداسیون های حفاری یا کیسون در مکان هایی که دارای رسوبات عمیق خاک رس نرم و یا خاک های دانه ای آبخیز و سست می باشد، مناسب نیست. همچنین در محل هایی که حفاری و تثبیت آن دشوار است.، خاک ها از تخته سنگ تشکیل شده اند و یا آبخوان آرتزین وجود دارد، است.فاده از این نوع فونداسیون مناسب نیست.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر