فروش فیلتر صنعتی در شرق تهران

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


فیلتر صنعتی از جمله تجهیزات پرکاربرد در صنایع مختلف است.. این فیلتر، مانع از حرکت ذرات جامد معلق در سیالات مختلف از قبیل مایعات و گازها می‌شود. به طور کلی دو نوع فیلتر برای است.فاده در صنایع وجود دارد. یکی فیلترهایی که هنگام حرکت سیال عمل فیلتر را انجام می‌دهند و نوع دیگر هم وقتی که سیال از حرکت ایستاده باشد، فیلتراسیون را پیاده می‌کند.

به این ترتیب رنگ عاری از نمک شده ودر واقع نمک زدایی می شود. برای اینکه رنگ تولید شده را به طرز صحیح تصفیه کنند از طریق فرایندهای شیمیایی، رنگ را سنتز می کنند. و نمک را از رنگ جدا کرده و رنگ باقیمانده را در ظرفی مخصوص جمع کرده و خشک می کنند. دلیل تصفیه کردن نمک از رنگ این است. که نمک موجود در رنگ باعث ته نشین شدن رنگ می شود.

پس از مدتی است.فاده از فیلترهای صنعتی ، منافذی که برای جداسازی ذرات معلق از سیالها در نظر گرفته شده اند، گرفته و مسدود می شوند. و به این دلیل جداسازی ترکیبات موجود در سیالات به درستی انجام نمی شود و در این زمان باید فیلتر تمیز یا تعویض گردد.



( فروش ) های دیگر