فروش قاب هالوژن در شرق تهران

Halogen frame-1
Halogen frame-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای


قاب هالوژن پلاستیکی abs یا همان قاب هالوژن ای بی اس از مواد باکیفیت و سخت پلاستیکی ساخته شده است.. پلاستیک سخت به کار رفته در طراحی و ساخت این نوع قاب هالوژن، موجب افزایش مقاومت قاب در برابر رطوبت و زنگ­زدگی می­شود. عمدتا در فضاهای مرطوب از این نوع قاب­های هالوژن است.فاده می­شود. از این رو قاب پلاستیکی ای بی اس علاوه بر آن که در فضاهای سرپوشیده است.فاده می­شود، کاربرد گسترده­ای در فضاهای رو باز هم دارد. قطر داخلی این نوع قاب­ها حدود ۸ سانتی­ متر و قطر خارجی آن­ها در حدود سانتی ­متر است.. ضخامت قاب هالوژن پلاستیکی ای بی اس نسبتا زیاد است. ولی در عین محکم بودن، از انعطاف بالایی برخوردار است..

قاب هالوژن کریستال به وسیله­ی کریستال‌ تزیین شده است. در واقع در طراحی و ساخت این نوع قاب، کریستال­های زیادی به کار رفته است.. است.فاده از قاب کریستالی ظاهری جذاب، شیک و مدرن به کناف سقف و دکوراسیون داخلی ساختمان می­بخشد. از ویژگی­های منحصر به فرد این قاب می­توان به زیبایی و جلوی باشکوه آن در هنگام خاموشی لامپ­های هالوژن اشاره کرد. این نوع قاب هالوژن به صورت دایره­ای شکل و مربعی شکل، طراحی و تولید می‌شوند. عمده کاربرد قاب­های هالوژن کریستالی در فضاهایی است. که احتمال آسیب دیدن این نوع قاب در شرایط موجود، کم­تر است..

قاب هالوژن با ظاهری ظریف و زیبا در طراحی داخلی ساختمان کاربرد دارد و فضایی ساده داخلی ساختمان را به فضایی زیبا، شیک و مدرن بدل می­سازد. قاب­های هالوژن از لحاظ کیفیت ساخت، جنس و متریال به کار رفته در ساخت، به چند دسته کلی تقسیم­بندی می‌شوند.



( فروش ) های دیگر