فروش قاب هالوژن در شهر جدید اندیشه

Halogen frame-1
Halogen frame-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


جنس بدنه­ی قاب است.یل، از است.یل ضدزنگ می­باشد که قطر خارجی آن معادل ٫۵ سانتی متر و قطر داخلی یا برش آن برابر ۵٫۵ سانتی متر است.. البته ناگفته نماند امروزه اندازه­ قاب­های هالوژن است.یل دارای تنوع بیشتری هستند. این نوع قاب­ها مجهز به سرپیچ معمولی در پایه­های مختلف هستند و قابلیت نصب و تعویض انواع لامپ را دارا هستند. عمق این نوع قاب در حدود سانتی متر می­باشد و با برق شهری تغذیه می­شود. قاب است.یل دارای گواهی­نامه است.اندارد ملی ایران و گواهی­نامه است.اندارد اروپا  CEمی­باشد. نوع نصب قاب است.یل توکار است. و با وزن کم در داخل کناف و سقف قرار می­گیرد.

قاب هالوژن کریستال به وسیله­ی کریستال‌ تزیین شده است. در واقع در طراحی و ساخت این نوع قاب، کریستال­های زیادی به کار رفته است.. است.فاده از قاب کریستالی ظاهری جذاب، شیک و مدرن به کناف سقف و دکوراسیون داخلی ساختمان می­بخشد. از ویژگی­های منحصر به فرد این قاب می­توان به زیبایی و جلوی باشکوه آن در هنگام خاموشی لامپ­های هالوژن اشاره کرد. این نوع قاب هالوژن به صورت دایره­ای شکل و مربعی شکل، طراحی و تولید می‌شوند. عمده کاربرد قاب­های هالوژن کریستالی در فضاهایی است. که احتمال آسیب دیدن این نوع قاب در شرایط موجود، کم­تر است..

قاب هالوژن فلزی بسیار لوکس و شیک می­باشد و با یک طراحی ظریف و عالی ساخته شده است.. در ساخت این نوع قاب­های فلزی از مواد اولیه مرغوب فلزی مانند فلز زاماک است.فاده شده است. و بسیار خوش­ ساخت و لاکچری هستند. ساخت قاب فلزی زمان­بر می­باشد چرا که دست­ساز هستند. است.فاده از قاب هالوژن فلزی در دکوراسیون داخلی، تاثیر زیادی در هارمونی و تناسب اجزای یک محیط دارد. رنگ­بندی قاب فلزی شامل آبکاری طلایی PVD یا کرم با پیتینه­های سفید رنگ، آبی، یشمی، سرمه­ای و قرمز می­شود.



( فروش ) های دیگر