خدمات و سرویس قالب انواع پروفيل در شرق تهران

Various types of profile templates-1
Various types of profile templates-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.


– محاسبه عرض مورد نیاز ورق خام برای تولید محصول. با توجه به سایزهای متفاوت پروفیل صنعتی و همچنین با در نظر گرفتن ضخامت ورق، می بایست پهنای ورق خام مشخص گردد. در این محاسبه همچنین مقداری برای پرت (کناره جوش) در نظر گرفته می شود.

– عملیات جوشکاری که به صورت اتوماتیک انجام می گردد. در این مرحله جوشکاری درز پروفیل انجام می گیرد. جوش القایی (EIW Electrical Induction Welding) و یا جوش کاری مقاومتی (ERW Electrical Resistance Welding)  در این بخش از تولید پروفیل صنعتی به کار گرفته می شود.

پروفیل های صنعتی در سازه های فلزی بزرگ، پل ها، تابلوهای تبلیغاتی عظیم ، صنایع نظامی، ساخت تجهیزات صنعتی و ... کاربرد دارند. ساختمان هایی که در کارخانه‌ها و کارگاه های تولیدی برپا می گردند در قسمت های مختلف نیاز به ستون ها و باکس های فلزی دارند. این موارد نیز با است.فاده از پروفیل صنعتی تأمین می گردد. همانند قوطی ستونی که از مشخصات باربری خوبی برخوردار می باشد، ستونی صنعتی نیز در هر کجا که طراحان نیاز به اجزاء با باربری بالا دارند به کار می رود.  از این رو در ساختن خر پاهای عظیم است.فاده از پروفیل صنعتی امر بسیار رایجی می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر