خدمات و سرویس قالب لوله در شرق تهران

pipe mold-1
pipe mold-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما


یکی از روش های مدرن ساخت لوله های بتنی با است.فاده از دستگاه های پیشرفته است. که ساخت لوله های بتنی را آسان تر کرده است.. در این روش ابتدا بتن را داخل قیف دستگاه ریخته می شود و بعد به داخل دستگاه بتن مورد نظر هدایت و داخل قالب ها به صورت اتماتیک ریخته می شود سپس بازوی پرس بر روی قالب قرار میگیرد و عمل ویبره را روی بتن Hغاز میکند بعد از گذشت مدتی کوتاه لوله بتنی آماده خروج می باشد که در کمال راحتی این کار انجام می شود.

در این روش دستگاه و ماشین ساخت لوله بتنی شامل یک محور میشود که قالب بتنی بر روی آن نصب و سوار می شود. بعد از نصب بتن خمیری شکل به وسیله ناودانی دستگاه درون قالب در حال چرخش ریخته می شود. این چرخش، بتن را به دیواره های قالب پرت می کند و باعث می شود که دانه های درشت به دانه های ریز تبدیل می شوند. بیشتر قالب های بتن لوله ای برای این دستگاه تولید می شوند.

لوله های سیمانی همانطور که ذکر شد در انواع متفاوتی تولید شده و کاربردهای گوناگونی دارند. اما به صورت کلی رایج ترین است.فاده لوله های بتنی در سیستم های انتقال فاضلاب، سیستم آب های زیر زمینی و همچنین برای جمع آوری سیلاب ها و .. نیز است.فاده می شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر