تولید و ساخت قالب پانل در شرق تهران

Panel format-1
Panel format-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.


خرید قالب لارج پنل در ابعاد و انواع مختلف امکان پذیر می باشد. قالب های لارج پنل تنها دیواره ها را قالب گیری می کنند و فضای داخلی این قالب ها را پر نمی کنند. از این رو شما می توانید با تنظیم اندازه ها به صورت دقیق، فشار صفحات بالاتر را نیز کنترل کنید.

قالب های لارج پنل قالب ‌های دیواری یکپارچه ای هستند که قابلیت بتن‌ریزی بخش قابل توجهی از سازه اصلی و برشی بدون نیاز به پازلینگ و باز و بستن قطعات کوچک مدولار را فراهم می‌سازد‌. یکپارچه بودن برخی قطعات باری بسیاری از بناها کاملا لازم و ضروری می باشند. چراکه در بسیاری از فضاها شما امکان است.فاده از قطعات اتصال دهنده را ندارید. یا در برخی موارد دیگر شما به صفحه ای یکپارچه به منظور توزیع همگن فشار و نیرو نیاز خواهید داشت.

قالب های لارج پنل امکان به کار رفته شدن در سیستم های مدولار، سقف سبک و &#; را دارند. چرا که در این قالب ها، همه دیوارها به صورت همزمان و همراه با یکدیگر قالب گیری می شوند و کل سازه ساختاری یکپارچه پیدا می کند. به این ترتیب کل سازه علی رغم تحرک کمتر، است.حکام و دوام بیشتری نیز پیدا می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر