فروش قفسه انباری در شهر جدید اندیشه

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


شرکت AGT تولید کننده انواع ورقهای MDF در ابعاد و اندازه های مختلف و عموما بزرگتر از سایز است.اندارد می باشد. با توجه به حساسیتهای ورق MDF و به جهت جلوگیری از تغییر شکل محصول (دفرمگی)، قابلیت چیدمان این محصول بر روی یکدیگر تا تعداد و ارتفاع معینی وجود دارد و بیش از آن در […]

اجرای قفسه فلزی در انبار نه تنها ظرفیت بارگذاری در فضا را اضافه می کند، بلکه تمامی اصول ایمنی و حفاظتی که سیستم انبار نیاز دارد را نیز فراهم می کند. قفسه های صنعتی که معمولا از نوع فلزی هستند، میزان آسیب پذیری انبار را به طرز چشمگیری کاهش می دهند. به دلیل اینکه فرآیند تولید این نوع قفسه ها از فولاد و آهن است.، مقاومت و تحمل بالایی در برابر فشار بارهای سنگین دارند.

انتخاب بهینه جهت نگهداری انواع بارهای حجیم و سبک قفسه ایزی راک (راک کفپوش دار سبک) با ویژگیهای خاص خود، راه حل مناسبی جهت نگهداری انواع کالاها و اقلام در انبار و محیطهای صنعتی است. که بوسیله نیروی انسانی جابجا می شوند. قفسه بندی ایزی راک یکی از سیستمهای به صرفه و اقتصادی جهت نگهداری […]



( فروش ) های دیگر